Polskie mięso będzie promowane w USA i Azji
Agencje Polymus i Partner of Promotion wygrały przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej polskie mięso w USA i wybranych krajach Azji. Akcja jest zaplanowana na 2011 i 2012 rok.
Kampania promująca polską wołowinę, wieprzowinę i oparte na nich przetwory spożywcze w USA, Wietnamie i Korei Południowej będzie prowadzona w latach 2011-2012 pod hasłem ,,Tradycja, jakość i europejski smak”.
Za przygotowanie i wdrożenie tej akcji – o budżecie wynoszącym 12 mln zł – będą odpowiadać agencja reklamowa Polymus i agencja public relations Partner of Promotion.
Konsorcjum złożone z tych firm wygrało przetarg ogłoszony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Dołącz do dyskusji: Polskie mięso będzie promowane w USA i Azji