11 agencji w przetargu na obsługę PR Ideas NCBR
W przetargu na obsługę PR ośrodka badawczo-rozwojowego Ideas NCBR zgłosiło się 11 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Partner of Promotion i SEC Newgate CEE.
Do przetargu zgłosiło się 11 agencji: Tarraya (oferta z ceną 328,4 tys. zł), Partner of Promotion (334,6 tys. zł), Planet Partners (466,4 tys. zł), Świeża Bazylia (302,6 tys. zł), Redraccoon z Panato PR (453,9 tys. zł), Profeina (392,5 tys. zł), 2mgroup Komunikacja Biznesowa (345,9 tys. zł), ITBC Communication (421,8 tys. zł), Remarkable Ones (356,7 tys. zł), SEC Newgate CEE (447,7 tys. zł) i Public Management (269 tys. zł).
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga:40) oraz koncepcja komunikacji (waga:60). Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok, a budżet wynosi 467,4 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: 11 agencji w przetargu na obsługę PR Ideas NCBR