Polskie agencje nagrodzone na Golden Drum
Na 14. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu polskie agencje w finale zdobyły Cztery Złote i jeden Srebrny Bęben.
W kategorii TV złoto otrzymały agencje PZL za kampanie "Polowanie" dla Żubra oraz Gruppa66 Ogilvy za spot "Napad na bank" dla Cyfry+. Srebrny bęben otrzymała agencja McCann Erickson Polska za kreację "Egzekucja" przygotowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje.
W kategorii Outdoor i Prasa agencja JWT Warszawa otrzymała złote bębny za kreacje "Para" i "Tarocistka" przygotowane dla butów Converse.
Na zakończonym właśnie festiwalu Golden Drum Złotą Różę i tytuł najlepszej agencji otrzymała BV McCann Erikson Romania. Piątą najlepszą agencją okazała się JWT Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje nagrodzone na Golden Drum