17 nagród dla polskich agencji na Golden Drum
Na tegorocznym konkursie reklamowym Golden Drum polskie agencje zdobyły łącznie 17 nagród: 6 Złotych, 6 Srebrnych i 5 Brązowych Bębnów. Siedem z nich trafiło do Change Serviceplan, Grey Polska zdobyła trzy Złota.
Na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum polskie agencje, które miały łącznie 25 nominacji zdobyły w sumie 17 nagród. Są to: 6 Złotych, 6 Srebrnych i 5 Brązowych Bębnów.
7 statuetek trafiło do agencji Change Serviceplan (Group One) za kampanię "Unmute" dla Polskiego Związku Głuchych - nagrodzono ją 2 Złotymi, 3 Srebrnymi i 2 Brązowymi Bębnami.
Agencja 180 heartbeats + Jung von Matt została uhonorowana 4 statuetkami: 1 Złotym, 1 Srebrnym i 2 Brązowymi Bębnami za akcję "Helping Whopper jr" dla Burger Kinga.
Burger King - Helping Whopper Jr Case Study from 180heartbeats + Jung v Matt on Vimeo.
3 Złote Bębny otrzymała agencja Grey Polska za kampanię "Parlament" dla Fundacji mamprawowiedziec.pl.
Agencja VMLY&R zdobyła 2 nagrody: Srebrny i Brązowy Bęben za kampanię "Pierwsza pomoc ludzkości" przygotowaną dla BNP Paribas.
Z jednym Srebrnym Bębnem wraca Platige Image za kampanię "Dying Light 1. Pozostań człowiekem" dla firmy Techland.
Publicis Italy Agencją Roku
Na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum jury przyznało łącznie 31 Brązowych, 28 Srebrnych, 24 Złote Bębny i 9 Grand Prix.
Trzeci raz z rzędu tytuł Agencji Roku przyznano Publicis Italy z Mediolanu. Siecią roku został z kolei holding reklamowy Publicis.
Tytuł najlepszej marki i nagrodę Brand Grand Prix otrzymał Heineken, a statuetka Dyrektora Kreatywnego Roku trafiła do Eoina Sharry'ego, szefa kreacji w Publicis Italy.
Nagrodę Niezależnej Agencji Roku przyznano agencji White Rabbit z Budapesztu.
W tym roku wyróżniono też Agencję Produkcyjną Roku oraz Cyfrową Agencję Roku. Pierwszą została grecka agencja Good People, drugą - agencja Diboor z Izraela.
Jury przyznało też tytuł Best of Covid-19 - nagrodę upamiętaniającą prace stworzone w odpowiedzi na pandemię koronawirusa - nagroda trafiła do agencji Publicis Italy za kampanię "The Night Is Young" dla Heinekena.
Best of Social Good - nagroda przyznawana społecznie za działania dobroczynne powędrowała do Seven.One AdFactory/ Creative House, Unterfohring i White Rabbit Budapeszt za akcję #flutwein - Our Worst Vintage made for Flutwein.
Członkiem Hall of Fam został Jorg Riommi, chief creative officer na region CEE w Publicis Groupe, dołączając do wyselekcjonowanego grona kreatywnych wizjonerów, którzy zainspirowali i wywarli największy wpływ na świat kreacji.
Dołącz do dyskusji: 17 nagród dla polskich agencji na Golden Drum
Chyba raczej "Dying Light 2 Stay Human". Ostatnio Wasz portal spada z poziomem dramatycznie...