Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej
Na trwających we francuskim Cannes targach audiowizualnych MIPTV2008 telewizja Polsat szuka programów, którymi wypełni ramówkęnowej stacji powstałej z przeformatowania kanału Polsat Zdrowie iUroda. Relaunch planowany jest na wrzesień tego roku.
Po zmianie kanał Polsatu ma być bardziej lifestylowy. Takich teżprodukcji poszukuje stacja. W imieniu Jolanty Borowiec, pracującejnad przekształceniem kanału, zakupów w Cannes dokonuje AgataMłynarska, która jednocześnie szuka nowych formatów na antenęgłównego Polsatu. W Cannes obecny jest także Jacek Koskowski,managing director thematic channel w Polsacie.
- Rzeczywiście pracujemy nad programem, szczegóły powinny być znanejuż w połowie tego miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.plKoskowski. - Nazwa kanału nie jest na razie znana, ale nieplanujemy zachowywać dotychczasowej nazwy - dodaje.
Jak zdołaliśmy ustalić zmieniony kanał ruszy we wrześniu tego roku.Przybierze on formę lifestylowej telewizji skierowanej do kobiet ikonkurować będzie z TVN Style.
Ramówka odświeżonego Polsatu Zdrowie i Uroda składać się będzie zaudycji poświęconych urodzie, modzie, stylowi życia, współczesnymproblemom kobiet czy psychologii. Nie zabraknie także formatówrozrywkowych, dokumentów, talk shows oraz zagranicznychseriali.
Polsat Zdrowie i Uroda ruszył w 2004 roku. Początkowo w ofercieobecne były programy poświęcone głównie zdrowiu. Później stał sięrównież anteną, gdzie emitowano powtórki z Polsatu.
MIPTV 2008 potrwają do 11 kwietnia. Przez cały tydzień relacjetylko na Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej