"Polityka" wydaje kolekcję piłkarską
"Polityka" Spółdzielnia Pracy rozpoczyna kolekcję "Kolekcja Piłkarska Złota Jedenastka". Cykl składać się będzie z jedenastu piłkarskich lektur poświęconych historii polskiego i światowego futbolu, biografiom piłkarzy i trenerów, korepetycjom z taktyki piłki nożnej oraz opisowi fenomenu futbolu jako zjawiska kulturowego i społecznego w ostatnim półwieczu.
Kolekcję inauguruje książka "Mecze, które wstrząsnęły światem", w której dziennikarz sportowy Stefan Szczepłek 30 wyjątkowych spotkań piłkarskich, które weszły do historii nie tylko piłki nożnej. Pojawi się ona w sprzedaży w środę 30 listopada, jako dodatek do części nakładu "Polityki" w cenie 20 zł. Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie w cenie 24,99 zł. Ostatnia, jedenasta książka kolekcji, ukaże się 25 kwietnia 2012 r.
Książki będą dostępne w punktach sprzedaży prasy oraz w sklepie internetowym www.skleppolityki.pl. W prenumeracie kolekcja przy złożeniu zamówienia do 30 listopada kosztuje 189,90 zł.
"Kolekcja Piłkarska Złota Jedenastka":
Tom 1. "Mecze, które wstrząsnęły światem", Stefan Szczepłek (30 listopada 2011 r.)
Tom 2. "50 legend futbolu" (14 grudnia 2011 r.)
Tom 3. "Autobiografia", Edson do Nascimento "Pelé" (4 stycznia 2012 r.)
Tom 4. "Kazimierz Górski. Z piłką przez życie", Tomasz Ławecki (18 stycznia 2012 r.)
Tom 5. "Piłkarski poker", Jérôme Jessel, Patrick Mendelewitsch (1 lutego 2012 r.)
Tom 6. "Ręka Boga. Życie Diego Maradony", Jimmy Burns (15 lutego 2012 r.)
Tom 7. "Polska! Biało-czerwoni", Stefan Szczepłek (29 lutego 2012 r.)
Tom 8. "Gol!", Robert Rigby (14 marca 2012 r.)
Tom 9. "Blaski i cienie futbolu", Eduardo Galeano (28 marca 2012 r.)
Tom 10. "Jak futbol objaśnia świat, czyli niebanalna teoria globalizacji", Franklin Foer (11 kwietnia 2012 r.)
Tom 11. "Odwrócona piramida. Historia taktyki piłkarskiej", Jonathan Wilson (25 kwietnia 2012 r.)
"Kolekcja Piłkarska Złota Jedenastka" będzie promowana w telewizji (TVN24, TVN Turbo, TVP Sport, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, At Media pakiet, DAP pakiet), radiu (Program III Polskiego Radia, TOK FM, Radio ZET, Radio PIN, RMF FM), prasie ("Polityka", "Forum", "Gazeta Wyborcza") oraz na profilu "Polityki" na Facebooku (http://www.facebook.com/TygodnikPolityka).
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny TimeCode, czasy telewizyjne zakupił Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Polityka" wydaje kolekcję piłkarską