'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu
Średnia sprzedaż listopadowego numeru miesięcznika "Podróże"(Murator SA), pierwszego wydania po zmianie profilu magazynu nalifestylowy, wyniosła 13 636 egz. - wynika z danych własnychwydawcy.
Oznacza to wzrost o 10 proc. w stosunku do listopadowego numeruz 2007 roku, którego sprzedaż ogółem wg danych ZKDP ukształtowałasię na poziomie 12 376 egz.
- To wynik więcej niż zadowalający, biorąc pod uwagę wzrost ceny"Podróży" z 7,90 do 9,95 złotych oraz czas pojawienia się na rynkupierwszego numeru odmienionego miesięcznika - w listopadzie, pozasezonem wyjazdów urlopowych, czyli w trudnym okresie sprzedaży dlapism podróżniczych. Ze względu na wzrost ceny spodziewaliśmy sięnawet możliwości spadku sprzedaży - komentuje Ewa P. Porębska,wiceprezes Muratora SA. - Bardziej rzetelnej oceny sprzedaży pismabędzie można podjąć się dopiero po upływie kilku miesięcy odukazania się na rynku nowej koncepcji "Podróży" - dodaje.
Średnia sprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do wrześniabr. wyniosła 15 767 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Podróże' po relaunchu sprzedały więcej niż rok temu