Poczta Polska wprowadza Envelo.pl - znaczki i listy wysyłane z internetu (wideo)
Poczta Polska umożliwia kupowanie i drukowanie w internecie znaczków pocztowych oraz zlecanie wysyłek listów i kartek w papierowej formie. Nowe usługi - pod nazwą Neoznaczek, Neolist i Neokartka - są oferowane w serwisie Envelo.pl.
Neoznaczek to znaczek pocztowy drukowany z komputera i zabezpieczony kodem data matrix. Po zakupie przez internet (znaczek jest pobierany ze strony Envelo.pl lub przesyłany jako załącznik w mailu) można wydrukować go na kartce papieru, etykiecie samoprzylepnej lub bezpośrednio na kopercie.
Na Envelo.pl można też przygotować Neolist - wpisać treść listu lub dołączyć plik PDF, dodać dane odbiorcy i wybrać standard ekonomiczny lub priorytetowy (wkrótce pojawi się opcja polecony). List w formie drukowanej zostanie dostarczony przez listonosza do skrzynki pocztowej wskazanej osoby, firmy lub urzędu.
Ponadto w serwisie Envelo.pl można nadać Neokartkę, którą Poczta Polska oferuje już od kilku miesięcy (przeczytaj o niej więcej).
Poczta Polska zamierza wprowadzić w serwisie Envelo.pl wszystkie swoje usługi cyfrowe, dopasowane do różnorodnych grup klientów. - Będzie to faktura elektroniczna, list skanowany, czyli elektronizacja korespondencji przychodzącej, ePodpis i eUmowa czyli podpisywanie elektronicznych dokumentów z poświadczeniem zapewniającym moc prawną czy finalnie elektroniczny list rejestrowany - zapowiada Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Ponadto Poczta Polska chce dzięki dostępowi do baz danych i systemów różnych organów państwa oferować obywatelom różnego rodzaju dokumenty, np. wypisy z rejestrów czy dokumenty z Krajowego Rejestru Sadowego.
Oferta cyfrowa ma być odpowiedzią Poczty Polskiej na zmiany zachodzące m.in. na rynku papierowej korespondencji. - Trendy są nieubłagane. Chcemy iść w kierunku, którego oczekują od nas klienci - wyjaśnia Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej. - Budujemy silną grupę pocztowo-finansowo-logistyczną, w której e-usługi staną się jednym z filarów rozwoju. Jako lider usług pocztowych w tej części Europy i jedna z największych polskich firm, mamy do tego wszelkie potrzebne narzędzia - przekonuje Jóźkowiak.
Jednocześnie pod hasłem „Poczta Prosta” rusza kampania reklamowa Envelo.pl. Akcja będzie prowadzona w internecie (m.in. YouTube, reklamy SEM) oraz w ramach marketingu bezpośredniego.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wprowadza Envelo.pl - znaczki i listy wysyłane z internetu (wideo)
envelo - wydaje mi się że pochodzi to od angielskiego "envelope" - koperta