PMPG Polskie Media inwestują w kanał Inwestorzy.tv
Spółka PMPG Polskie Media oraz jej prezes Michał M. Lisiecki nabyli około 15 proc. akcji firmy IGLS do której należy internetowy kanał biznesowy Inwestorzy.tv. Strony nie ujawniają wysokości transakcji.
- Zaangażowanie w Inwestorzy.tv wynika z naszej strategii, która od dawna zakłada, że w portfolio grupy znajdzie się silne medium biznesowe, skierowane przede wszystkim do polskich przedsiębiorców, inwestorów, ludzi zainteresowanych gospodarką i prowadzących działalność w tym obszarze - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.
Lisiecki dodaje, że strategia spółki zakłada również inwestycję w media elektroniczne, m.in. w telewizję internetową. Stąd współpraca z Inwestorzy.tv znakomicie wpisuje się w te plany - podkreśla.
Docelowo spółka PMPG Polskie Media obejmie również akcje z nowej emisji IGLS, mającej na celu dalsze podniesienie jej kapitału. Szczegóły nie są jeszcze znane.
PMPG Polskie Media będzie wyłącznym brokerem reklam dla Inwestorzy.tv oraz wesprze telewizję promocją we wszystkich swoich mediach.
Inwestorzy.tv to kanał biznesowy stworzony przez Telma Communications Agency i Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Stacja wystartowała w maju 2015 roku. Nadaje z budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W jej ramówce są takie programy jak m.in. „Ze spółek”, „Debiuty giełdowe”, „Prezentacje wyników”, „Film tygodnia”, „Poza Parkietem” czy „Komentarz tygodnia” autorstwa ekonomisty i publicysty Pawła Cymcyka.
PMPG Polskie Media są właścicielem tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz miesięcznika „Historia Do Rzeczy”. W pierwszych trzech kwartałach br. spółka miała 37,03 mln zł przychodów i 2,37 mln zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej.
Dołącz do dyskusji: PMPG Polskie Media inwestują w kanał Inwestorzy.tv