Sanah i Królikowski promują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej programu SmartDom (grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem piosenkarki Sanah i aktora Antoniego Królikowskiego promowany jest podwojony pakiet internetowy w jednym z pakietów abonamentowych Plusa.
W reklamie Sanah i Antoni Królikowski przygotowują się do wakacyjnego wyjazdu. Piosenkarka zabiera po dwie sztuki wszystkich przedmiotów, co ma symbolizować główny atut promowanej oferty.
W ramach tej oferty klienci usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu, którzy w ramach SmartDomu wykupią abonament w Plusie za 25 zł miesięcznie (licząc ze zniżkami 10 zł za e-fakturę i 25 zł w ramach SmartDomu) dostaną podwojony pakiet internetowy - nie 12 GB, tylko 24 GB miesięcznie.
Sanah i Antoni Królikowski w reklamach SmartDomu występują od jesieni ub.r., poprzednia kampania z ich udziałem ruszyła w marcu.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Freundschaft, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat, do której należą m.in. Polkomtel, Telewizja Polsat, Eleven Sports, Grupa Interia i większościowy pakiet akcji Netii, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płacił firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Sanah i Królikowski promują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
[url="https://essayghostwriter.com/?"]custom papers[/url]
[url="https://student-essay.com/?"]reword my essay[/url]
dbq essay