SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Playboy” zrezygnował z nagości tylko w internecie, na papierze dalej „najseksowniejsze kobiety”

Wydawca „Playboya” jest bardzo zadowolony z rosnących statystyk serwisu internetowego pisma, po tym jak mocno ograniczono w nim treści erotyczne. Magazyn nie zamierza jednak rezygnować z rozbieranych zdjęć w swoich papierowych wydaniach. - Dalej będziemy pokazywać wam najpiękniejsze i najseksowniejsze kobiety - zapowiada redakcja polskiej edycji „Playboya”.

W zeszłym tygodniu Scott Flanders, szef Playboy Enterprises, w wywiadzie dla CNN pochwalił się efektami zmiany strategii „Playboya” w internecie wprowadzonej w ub.r. W serwisie magazynu zrezygnowano ze zdjęć i klipów erotycznych, stawiając na treści lifestylowe. Miało to sprawić, że internauci będą mogli bez skrępowania przeglądać stronę nie tylko na osobności, ale też chociażby w pracy.

- Poza tym osoby z generacji millenialsów widziały już wszystko. W sieci dzieli je tylko kliknięcie od czegokolwiek, co można sobie wyobrazić. Oglądanie nagości nie jest już żadną prowokacją. Tak naprawdę może ograniczać naszą grupę docelową - stwierdził Flander

Lifestyle zamiast erotyki w internecie okazał się strzałem w dziesiątkę. - Zanotowaliśmy ponad czterokrotny wzrost ruchu - pochwalił się CNN-owi szef Playboy Enterprises.

Bardzo ważna dla firmy jest dystrybucja i licencjonowanie różnych produktów (głównie odzieży i kosmetyków) pod marką Playboy. Są one obecne w 180 krajach i przyniosły w ub.r. ponad miliard dolarów wpływów, podczas gdy drukowany „Playboy” ukazuje się w 24 wersjach i od dekady nie jest rentowny. - Pełna nagość nie musi być już rdzeniem naszej marki. Zdecydowanie bardziej chodzi o lifestyle i rozrywkę. Powiedziałbym, że dajemy ludziom aspirynę na życiowy ból głowy - podsumował Scott Flanders.

>>> Przeglądaj okładki polskiego „Playboya” w naszym dziale Jedynki

Tę informację w zeszłym tygodniu podało kilka polskich serwisów internetowych, podkreślając w tytułach, że „Playboy” rezygnuje z nagości. Do takich doniesień krytycznie odniósł się w piątek zespół redagujący polską edycję tego magazynu (wydaje ją Marquard Media Polska), zarzucając rodzimym dziennikarzom przeinaczanie faktów.

- 60 proc. procent Polaków nie rozumie tego, co ogląda w telewizji i jak widać są wśród nich pseudodziennikarze. W rozmowie z CNN-em editorial director „Playboya” Jimmy Jelinek mówi właśnie o portalu „Playboya” i wyjaśnia dlaczego jest tam mało nagości. A że jest tam mało nagości to wiadomo od kilku miesięcy - stwierdzili polscy redaktorzy magazynu na jego fanpage'u facebookowym. - Drodzy czytelnicy, nie lękajcie się, zarówno polski jak i amerykański „Playboy” nie zmieniają formuły i dalej będziemy pokazywać wam najpiękniejsze i najseksowniejsze kobiety, choć o wywiadach i artykułach też nie zapominamy! - zapewnili.

W lutym br. sprzedaż ogółem „Playboya” wyniosła 35 497 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich magazynów dla mężczyzn).

Dołącz do dyskusji: „Playboy” zrezygnował z nagości tylko w internecie, na papierze dalej „najseksowniejsze kobiety”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ppp
W jednym kiosku widziałem Playboya wśród magazynów kobiecych. Profanacja.
odpowiedź