Planete w jesiennej kampanii postawi na społeczności
Kanał dokumentalny Planete w październiku rozpocznie trzymiesięcznąinternetową kampanię reklamową, która realizowana będzie m.in. wserwisach społecznościowych i na dużych portalach. Wykorzystywać maona m.in. marketing szeptany.
W ramach kampanii, na profilu Planete w serwisie Facebook.plbędą zamieszczane informacje o największych hitach filmowych, a wportalu Nasza-Klasa.pl zostanie utworzone konto stacji i fanklubyposzczególnych dokumentów emitowanych w Planete. Kanał będzie takżeobecny na najpopularniejszych forach internetowych związanychtematycznie z filmem, gdzie będzie można dyskutować oprezentowanych w Planete produkcjach. Ponadto na Youtube.pl zostanązamieszczone zwiastuny wybranych premier.
Działania prowadzone będą też w wyszukiwarce Google.pl, gdziezostaną podłączone linki tekstowe do ściśle dopasowanychsłów-kluczy związanych z Planete W listopadzie i grudniu zostanieprzeprowadzona kampania reklamowa na portalach Onet.pl, Gazeta.pl iWirtualna Polska, na wybranych stronach tematycznych poświęconychfilmowi i programowi telewizyjnemu. Kreacja obejmie billboardy itapety.
- Celem jesiennej kampanii reklamowej Planete jest wzrostoglądalności kanału poprzez promowanie wybranych filmówdokumentalnych oraz zdobycie nowych telewidzów - mówi JoannaPogorzelska, dyrektor stacji Planete.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mamastudio, a za zakup iplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Planete w jesiennej kampanii postawi na społeczności