Piwo Lech reklamowane jako „źródło lechend” (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Źródło lechend”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo i Zenith.
Nowa platforma komunikacyjna piwa Lech
Nowa platforma komunikacyjna posługuje się koncepcją „Lechend”. - Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje i pokazuje w epicki sposób - czytamy w komunikacie.
Pierwszy spot z serii opowiada historię dobrego gospodarza, który zrobi wszystko, by organizowane dla przyjaciół spotkanie wypadło jak najlepiej. Nietypowym zabiegiem kreatywnym jest wprowadzenie narratora - postaci barda, który wychwala postawę bohatera za pomocą współczesnej „chanson de geste”.
Nowa kampania reklamowa jest oparta na spotach z piosenkami zabawnie opisującymi perypetie związane z piciem piwa Lech. Pierwsza reklama pokazuje mężczyznę, który po bryłę lodu do schłodzenia tego piwa wybiera się na górski szczyt.
- Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje i pokazuje w epicki sposób. Marka Lech docenia cichych bohaterów dnia codziennego, stawiając ich w centrum nowej kampanii - skomentował Szymon Skoczylas, dyrektor marek premium w Kompanii Piwowarskiej.
Za projekt odpowiada agencja Bardzo
To pierwsza duża kampania piwa Lech (Kompania Piwowarska) przygotowana przez agencję Bardzo, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową tej marki. Poprzednia akcja reklamująca Lecha, autorstwa agencji Cut The Mustard, była realizowana pod hasłem „Leszek przełamuje lody”.
Natomiast wcześniejsze kampanie piwa Lech w okresie letnim prowadzono pod hasłem „Pozytywnie wpłynie”, kreację przygotowywała GPD Agency.
Działania reklamujące piwo Lech obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Spot nakręcił Glynn Speeckaert, a reżyserią zajął się Justin Reardon.
Utwór został skomponowany przez Sirens, udźwiękowienie spotu wykonał Juice. Wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Przełożeniem platformy na digital zajmie się Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Piwo Lech reklamowane jako „źródło lechend” (wideo)