Piątnica w pierwszej kampanii zareklamuje jogurty typu greckiego
Z początkiem czerwca rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa OSM Piątnica. W akcji, przygotowanej przez firmy Walk, MTR Media i JBcomm, promowane będą jogurty typu greckiego.
Wprowadzone właśnie do sprzedaży dwa rodzaje jogurtów typu greckiego to pierwsze jogurty w ofercie OSM Piątnica. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości nowej marki jako naturalnych jogurtów niezawierających tłuszczu, za to mających bardzo dużo białka.
- W kategorii jogurtów do osiągnięcia sukcesu rynkowego, oprócz wyróżniającego się produktu, potrzeba synergii trzech elementów: szerokiej dystrybucji, informacji konsumenckiej i reklamy - wyjaśnia Tomasz Głasek, dyrektor handlowy firmy. - Do tej pory naszą pozycję budowaliśmy w oparciu o dwa pierwsze obszary. Z uwagi na rozwój marki Piątnica w nowej kategorii produktowej zdecydowaliśmy się na uzupełnienie naszych dotychczasowych aktywności o działania reklamowe - dodaje.
Akcja od 1 czerwca do 13 lipca będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie i kinach. Kreacją reklam zajęła się agencja Walk, za planowanie i zakup mediów odpowiada firma MTR Media, a działania public relations odpowiada agencja JBcomm.
Dołącz do dyskusji: Piątnica w pierwszej kampanii zareklamuje jogurty typu greckiego