Peter Schmeichel w kampanii STS. Bukmacher odświeża identyfikację wizualną
Duński piłkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem bukmachera STS. Firma wprowadziła także nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp.
Zmiana logotypu obejmuje wszystkie platformy STS w Polsce i Europie, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne, kanały własne w mediach społecznościowych.
Na górze: poprzednie logo STS, na dole nowe
- Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. W tym celu kontynuujemy kampanię, w której kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie piłkarz Peter Schmeichel - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Współpraca ze Schmeichelem obejmuje wszystkie rynki, na których działa spółka. Nowe kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu. Stanowią kontynuację platformy komunikacyjnej wyrażonej hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.
Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej STS współpracował z agencją Dragon Rouge. Kampanię reklamową przygotowały Przestrzeń (kreacja) oraz Blueway Com (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Peter Schmeichel w kampanii STS. Bukmacher odświeża identyfikację wizualną