SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W sprzedaży Pepsi o smaku Mango

PepsiCo poszerza ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. Napoje tej marki mają teraz także nowe, odświeżone opakowania.

Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.

Od kwietnia trwa kampania reklamowa Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji, mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS.

Oprócz nowego smaku, PepsiCo wprowadza zmiany w warstwie wizualnej marek Pepsi Max. Zyskały one nowe opakowania oraz odświeżenie wizualizacji. Napoje sprzedawane są w nowych butelkach AXL, które w 100% nadają się do recyklingu.

Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które zostały pokryte matowym wykończeniem.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja  BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Dołącz do dyskusji: W sprzedaży Pepsi o smaku Mango

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
thd
Kilka miesięcy pobędzie i zlikwidują, jak większość smakowych. Z tych wszystkich wersji najciekawsza była Pepsi Gold. Smak pepsi bez tego paskudnego e150d.
odpowiedź
User
MAX
Zobaczymy czy się przyjmie
odpowiedź
User
mike
Znowu słodzona chemicznymi rakotwórczymi słodzikami powstałymi na bazie odpadów atomowych.
odpowiedź