Pepsi Light Lemon reklamowana jako „lekka strona orzeźwienia”
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napój Pepsi Light Lemon. Działania w internecie przygotowała i realizuje agencja Digital One.
Kampania Pepsi Light Lemon przebiega pod hasłem „Lekka strona orzeźwienia” i eksponuje najważniejsze walory tego napoju. Reklamy informują m.in., że jest to pierwszy na polskim rynku produkt z kategorii cola bez cukru z dodatkiem cytrynowym w kategorii marek premium. Napój został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu, jest dostępny w butelkach 0,5 l, 1 l, 1,5 l i 2 l, puszkach 0,33 l oraz tzw. „smukłych puszkach” 0,25 l.
Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w prasie (pisma kobiece), internecie, na outdoorze oraz w formie działań samplingowych. Kampania internetowa obejmuje m.in. aplikacje konkursowe na profilach Pepsi na Facebooku i NK.pl, współpracę z grupa blogerek street modowych oraz reklamy w serwisach społecznościowych.
Akcja potrwa dwa miesiące. Za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja Digital One.
Dołącz do dyskusji: Pepsi Light Lemon reklamowana jako „lekka strona orzeźwienia”