Paweł Adamczyk communications & business directorem w Zenith Polska
Do zespołu agencji mediowej Zenith Polska (Publicis) dołącza Paweł Adamczyk. Obejmuje nowo utworzone stanowisko communications & business directora.
Adamczyk będzie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za startegię, planowanie i zakup mediów na rzecz klientów: Wedel, Sephora oraz Disney.
Ostatnio w MediaCom
Paweł Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom, gdzie przez niemal 9 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz klientów Procter&Gamble w kategoriach Oral Care, Feminine Care, Home Care, Baby Care, Hair Care na 10 rynkach Europy Środkowej. W jego portfolio znajdują się m.in. kampanie dla: Pampers, Oral B, Always, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Naturella, Tampax, Max Factor, Braun a także perfumerii Douglas.
Adamczyk specjalizuje się we współpracy z klientami scenatralizowanymi, wdrażaniu rozwiązań komunikacyjnych opartych o planowanie ekonometryczne, jak również w tworzeniu strategii komunikacji marek wykorzystujących dane.
Na swoim koncie ma nagrody i wyróżnienia w konkursach m.in.Festival of Media Europe, Effie, Innovation Awards oraz Polish eSport Awards.
Dołącz do dyskusji: Paweł Adamczyk communications & business directorem w Zenith Polska