SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” nowym liderem, „Viva!” z największym wzrostem

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people awansował magazyn „Party”. Największym wzrostem pochwalić się może „Viva!”, z kolei najwięcej straciło „Show”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosła 499 420 egz. i była wyższa o 11,58 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Pismo to na pozycję lidera awansowało z miejsca drugiego. W sierpniu ub.r. jego cena wynosiła 1,99 zł, a w sierpniu br. jeden numer miał taką samą ceną, a drugi kosztował 1,50 zł.

Z kolei na drugie miejsce spadł natomiast magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on w zestawieniu największy spadek sprzedaży wynoszący 13,59 proc., natomiast jego średni wynik uplasował się na poziomie 456 263 egz. Obecnie „Show” kosztuje 1,50 zł, rok wcześniej - 1,99 zł, ale w sierpniu 2011 roku magazyn ten został odświeżony i wsparty kampanią.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 273 050 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na piątym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik wzrósł o 19,66 proc. do 200 510 egz. Obecnie magazyn ten kosztuje 2,99 zł, rok wcześniej - 5,99 zł.

Wirtualnemedia.pl sierpień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd 499420 447584
Show 456263 528018
Flesz Gwiazdy & Styl 273050 -
Gala (dwutygodnik) 258758 268175
Viva 200510 167570


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży (aż 134,14 proc.) pochwalić się może „Gala” (G+J Polska). Natomiast najwięcej w tym ujęciu stracił „Flesz” - 13,41 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP sierpień lipiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd 499420 495420
Show 456263 481768
Flesz Gwiazdy & Styl 273050 315326
Gala (dwutygodnik) 258758 110512
Viva 200510 201166

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem, „Viva!” z największym wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wacek
Wedlug Waszego zestawienia i w lipcu i w sierpniu Party sprzedawalo sie lepiej niz konkurencyjne Show - wiec chyba na pozycji lidera znajduje sie od jakiegos czasu a nie dopiero awansowalo. Ja wiem, ze to malo interesujacy material ale jak sie o czyms pisze to rob to Michale dokladnie i uzyj do tego mozgu.
0 0
odpowiedź
User
gość
drogi wacku.
w zestawieniu porównano sierpień br. z sierpniem ub.r. i w tym porównaniu jednak party awansowało na pozycję lidera;)
0 0
odpowiedź
User
Wacek
Drogi gosciu - otoz sie mylisz - w tym artykule nie chodzi o porownanie sprzedazy tegorocznej z zeszloroczna - taki materialy pojawiaja sie co miesiac - nawet maja juz chyba szablon do ich pisania. Ale jak widac zlej baletnicy...
0 0
odpowiedź