Partner of Promotion zarobiła w 2008 roku najwięcej w branży PR
Partner of Promotion zarobiła w mijającym roku ponad 18 mln zł, najwięcej w polskiej branży PR - wynika z rankingu "Home&Market". Natomiast najszybciej, o 142 proc., wzrosły w ciągu 2008 roku przychody Glaubicz Garwolińska Consultants.
Polską agencją public relations, która zarobiła najwięcej w mijającym roku, jest Partner of Promotion z przychodami netto w wysokości 18,17 mln zł,- pokazuje ranking opublikowany przez miesięcznik "Home&Market". Firma utrzymała pierwsze miejsce zajęte przez siebie w 2007 roku, kiedy jej przychody wyniosły 14,1 mln zł.
Na drugim miejscu znalazła się agencja Glaubicz Garwolińska Consultants, która zarobiła w ciągu ostatnich 12 miesięcy 12,1 mln zł, czyli o 142 proc. więcej niż w 2007 roku. To rekordowe w polskiej branży PR roczne tempo wzrostu przychodów pozwoliło firmie awansować z drugiej dziesiątki rankingu. Natomiast o 76 proc. zwiększyły się rok do roku przychody agencji Telma Group Communications, a o 58 proc. - Alert Media Communications.
Z kolei największy spadek przychodów zanotowała w mijającym roku Sigma Poland, która zarobiła w tym czasie 8 mln zł, czyli o 8 mln zł mniej niż od stycznia do grudnia 2007 roku. Z tego powodu agencja padła z drugiego na ósme miejsce zestawienia.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion zarobiła w 2008 roku najwięcej w branży PR