PARP szuka agencji do współpracy przy cyklu konferencji edukacyjnych
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprosiła agencje do składania ofert na opracowanie hasła promocyjnego, logotypu, linii kreacyjnej i projektów materiałów promocyjnych oraz informacyjnych, a także stworzenia i prowadzenia strony internetowej na potrzeby organizacji cyklu konferencji edukacyjnych na temat zmian dla rozwoju biznesu.
Wybrana w tym postępowaniu firma zajmie się opracowaniem spójnej linii kreacyjnej dla organizowanej przez PARP akcji informacyjno-edukacyjnej, której celem jest poinformowanie jak największej liczby mikro, małych i średnich przedsiębiorców o nowych rozwiązaniach prawnych ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce.
Dotarcie do szerokiego grona odbiorców ma być zapewnione także poprzez utworzenie i prowadzenie strony internetowej poświęconej cyklowi konferencji, które będę zorganizowane w ramach tej akcji. PARP planuje zorganizować od 60 do 80 takich spotkań dla około 6400 uczestników w 16 miastach wojewódzkich i ok. 64 miastach powiatowych.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 5 kwietnia br. Wybrana agencja będzie pracować dla PARP do końca listopada br.
Dołącz do dyskusji: PARP szuka agencji do współpracy przy cyklu konferencji edukacyjnych