PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy
Polska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg, w którym wybierze agencję public relations oraz dom mediowy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zamierza zawrzeć z nimi umowy na dwa lata.
W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza agencje do składania ofert i dokonanie szacunkowej wyceny usług, które docelowo chce powierzyć wybranym agencjom.
Obecne postępowanie podzielone jest na dwie części.
Część pierwsza obejmuje świadczenie usług bieżącego wsparcia PR dla zespołu komunikacji i mediów. Wsparcie to będzie polegać na m.in. pisaniu tekstów w liczbie ok. 10-14 sztuk miesięcznie (np. informacji prasowych, tekstów na stronę internetową PARP, komunikatów, ogłoszeń, zaproszeń dla mediów na wydarzenia itp.). Wybrana firma zajmować się będzie też wysyłką informacji prasowych i komunikatów, wsparciem doradczym i merytorycznym w zakresie działań PR, obsługą PR wydarzeń i konferencji prasowych itd.
Część druga dotyczy natomiast pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji np. informacyjnych/edukacyjnych/promocyjnych/reklamowych (w formie np. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.) wraz z ich opracowaniem, czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterze
np. informacyjnym/edukacyjnym/promocyjnym/reklamowym wraz z ich przygotowaniem oraz bieżąca współpraca a także rekomendacja i/lub negocjowanie warunków współpracy z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami).
Wybrana w tej części agencja zajmie się doradztwem w zakresie doboru mediów dla działań realizowanych lub
współorganizowanych przez PARP, negocjowanie i zakupem mediów do zaplanowanych działań.
Wartość umowy wraz z marżą wybranej firmy ma mieścić się w kwocie między 1 956 000 zł – 2 214 000 zł brutto.
Umowa ma być zawarta na dwa lata.
Dołącz do dyskusji: PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy