Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiałypromocyjne
Parlament Europejski szuka agencji, która zaprojektuje iwyprodukuje materiały promujące tę instytucję. Otwarty przetargdotyczy 4-letniego zlecenia o budżecie 6 mln euro.
Parlament Europejski rozpoczyna otwarty przetarg na agencjęreklamową lub wzorniczą, która zaprojektuje i wyprodukuje 27artykułów promujących tę instytucję. Kreacja tych materiałów maodzwierciedlać - w różnych wersjach językowych - założeniademokracji parlamentarnej (dialog, przejrzystość, wyrażaniepoglądów), podstawowe zasady integracji europejskiej (demokracja,szacunek, różnorodność), a także wartości związane z PE (godność,wolność, równość). Artykuły będą wykorzystywane podczas różnychwydarzeń organizowanych przez Parlament Europejski - zarównocyklicznych, jak i jednorazowych.
Oferty do przetargu można składać do 25 listopada. Kryterium ichoceny będzie kreatywność oraz jakość całego procesu - od produkcjipo dostawę materiałów. Budżet całego projektu - zaplanowanego na 4lata - wyniesie maksymalnie 6 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiałypromocyjne