Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)
Perfumerie Douglas rozpoczęły akcję walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów - Fitlovers. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Havas Media, Socialyse, Brasil i Warsaw Production.
W ramach współpracy powstało video składające niejako hołd miłości - o swoich uczuciach mówią i demonstrują w nim swoją miłość Fitlovers - para infleuncerów. Wsparciem spotu jest storytellingowa aktywacja w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzielona na fazy tease and reveal.
Influencerzy są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę - 2 zapachy w cenie 199 zł.
Kampania potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca.
Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media.
Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.
Dołącz do dyskusji: Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)