Orange odpowiada T-Mobile i Playowi nową promocją w Orange na Kartę: 14 GB za 28 zł (wideo)
Po tym jak na poprzednią promocję Orange na Kartę i jej reklamy porównawcze zareagowali T-Mobile i Play, w nowej ofercie marketingowej taryfy znalazło się 14 GB pakietu internetowego za 28 zł. Bohaterem nieco zmienionych reklam jest Robert Górski w roli kioskarza.
Dwa tygodnie temu zaczęła się kampania reklamowa Orange na Kartę, w której Robert Górski jako kioskarz przenosił numery piłkarzom z drużyn symbolizujących konkurencyjne sieci T-Mobile, Play i Plus, zachęcając ich ofertą, w ramach której po doładowaniu za 26 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci na 31 dni oraz, w ramach promocji „Internet za darmo”, po doładowaniu za minimum 25 zł - 6 GB pakietu internetowego na 30 dni.
Oprócz reklamy ogólnej emitowano też spoty porównujące tę promocję z mniej korzystnymi ofertami konkurentów i żartobliwie nawiązujące do ich kampanii marketingowych.
Na akcję Orange na Kartę po kilku dniach zareagowali T-Mobile i Play. Pierwszy operator zaapelował do Orange o wstrzymanie reklam, zwracając uwagę, że w jego przedłużonej do połowy czerwca promocji użytkownicy T-Mobile na Kartę, Internet na Kartę oraz Mix po doładowaniu za minimum 25 zł dostają darmowe 10 GB internetu do wykorzystania przez 30 dni. Z kolei Play szybko wprowadził promocję w Formule Unlimited na Kartę obejmującą nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 6 GB pakietu internetowego na 30 dni po doładowaniu za 25 zł. Rzecznik prasowy Orange Polska zapowiedział, że zakwestionowane reklamy zostaną zmienione w ciągu kilku dni.
Z początkiem bieżącego tygodnia w Orange na Kartę wprowadzono nową wersję promocji. Obecne oferta - obowiązująca dla nowych klientów przez rok od przeniesienia numeru do taryfy - obejmuje nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci oraz 8 GB internetu na 31 dni (ta usługa automatycznie się odnawia) za 28 zł oraz bonusowe 6 GB internetu na 30 dni po doładowaniu za minimum 25 zł (w ramach promocji „Internet za darmo”). Takie warunki będą obowiązywać do odwołania.
W ramach nowej kampanii udostępniono na razie zmodyfikowaną wersję reklamy z Robertem Górskim skupiającej się na przedstawieniu promocji Orange na Kartę - podkreślana jest, że za 28 zł dostaje się 14 GB pakietu internetowego oraz nielimitowane połączenia i SMS-y. Czy będą też emitowane odpowiednio zmienione spoty porównujące ją z ofertami T-Mobile, Play i Plusa? - Nie udzielamy informacji na temat naszych planów dotyczących komunikacji marketingowej - odpowiedział nam rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński.
Akcja reklamująca Orange na Kartę jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Orange odpowiada T-Mobile i Playowi nową promocją w Orange na Kartę: 14 GB za 28 zł (wideo)