Robert Górski i Mikołaj Cieślak jako kolędnicy reklamują Orange na Kartę (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii Orange na Kartę, z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, reklamowana jest promocja „Konto ważne rok”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Initiative Media Warszawa.
W spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak jako kolędnicy spierają się, za co dokładnie przebrany jest Cieślak.
W ramach reklamowanej promocji można przedłużyć ważność konta w Orange na Kartę. Dla klientów będących w Orange ta opcja jest bezpłatna, ci z krótszym stażem płacą za nią 3 zł.
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w reklamach Orange na Kartę występują od kilku lat. W spocie z poprzedniej kampanii chronili się przed jesiennym wiatrem.
Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.
W trzecim kwartale br. Orange Polska wypracował 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator na koniec wrzesień br. z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH)
Liczba obsługiwanych kart SIM w modelu prepaidowym wynosiła 5,01 mln, o 5,3 proc.
Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak jako kolędnicy reklamują Orange na Kartę (wideo)