Zwycięski numer 31 w nowej kampanii Orange
Wystartowała kampania Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę 31 dni za darmo oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y MMS-y, a do tego 131 gigabajtów. Odpowiadają za nią agencje Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) i Value Media (GroupOne).
Rozpoczęta właśnie kampania to kolejna odsłona kampanii z udziałem Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego – duetu aktorskiego występującego już od kilku lat w reklamach Orange. Tym razem obaj biorą udział w wyścigu samochodowym, a najwyższe podium, oprócz mocarnej maszyny, ma zapewnić im naklejony na maskę zwycięski numer 31.
Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstały spoty w wersjach 15- i 30-sekundowej które można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio M25. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Amon Schultz.
Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Dołącz do dyskusji: Zwycięski numer 31 w nowej kampanii Orange