Onet.pl rusza z kampanią #wyboryikropka. Onetobus odwiedzi 30 miast (wideo)
Portal Onet.pl wystartował z przedwyborczą kampanią #wyboryikropka, w ramach której Onetobus z mobilnym studiem odwiedzi 30 miast w całym kraju. Akcja potrwa do 22 października.
W Onetobusie zainstalowane zostało studio nagraniowe, w którym mieszkańcy odwiedzanych miast będą mogli wyrazić przed kamerą swoją opinię o tym, jak im się żyje w Polsce, co powinno się zmienić i czym w pierwszej kolejności powinni zająć się posłowie i senatorowie nowej kadencji.
- Onetobus daje szansę mieszkańcom całej Polski, aby powiedzieli politykom, co naprawdę o nich myślą. To ważna część przedwyborczej debaty - bez ustawek, suflerów i fałszywych kadrów - mówi Marzena Suchan, redaktor naczelna serwisów informacyjnych Onet.pl.
Autokar będzie jeździł po kraju do czwartku 22 października i odwiedzi 30 miast. W nagrywaniu wypowiedzi pomogą reporterzy Onet.pl, a powstałe w ten sposób materiały wideo będą publikowane w serwisie wyborczym. Najbardziej popularne postulaty i opinie społeczeństwa dziennikarze przekażą politykom podczas debat i rozmów przedwyborczych.
Lista miast na trasie Onetobusu:
8 października - Kielce, Szydłowiec, Radom, Kozienice
9 października - Lublin, Stalowa Wola, Rzeszów
10-11 października - Kraków
12 października - Brzeszcze, Oświęcim, Katowice, Zabrze
13 października - Opole, Legnica, Nowa Sól, Głogów
14 października - Wrocław
15 października - Łódź, Aleksandrów Łódzki, Konin, Wągrowiec
16 października - Poznań, Łowicz, Bełchatów
17-18 października - Warszawa
19 października - Gdańsk, Sopot, Słupsk
20 października - Koszalin, Kołobrzeg
21-22 października - Warszawa
Onetobus jest jednym z elementów kampanii #wyboryikropka prowadzonej przed wyborami parlamentarnymi przez Onet.pl. W kolejnych dniach zostanie uruchomione m.in. własne stacjonarne studio wyborcze, do którego dziennikarze portalu będą zapraszać przedstawicieli różnych partii i ekspertów.
Przypomnijmy, że w tym tygodniu redakcje „Faktu” i Onet.pl rozpoczęły transmisje przedwyborczych „Debat Jedynek”.
W sierpniu br. Grupa Onet-RASP zanotowała 17,66 mln użytkowników i 3,26 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Onet.pl rusza z kampanią #wyboryikropka. Onetobus odwiedzi 30 miast (wideo)