SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

On Board PR będzie promować Warkę w Warce

On Board PR przygotuje i zrealizuje kampanię piwa Warka (Grupa Żywiec) mającą na celu wzmacnianie więzi tej marki ze społecznością miasta i gminy Warka. W agencji za ten projekt odpowiada Aleksandra Lau.

On Board PR opracowała dla Warki strategię komunikacyjną wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny” z mieszkańcami miasta i gminy Warka. W ramach kampanii agencja będzie współtworzyć rubrykę poświęconą tej marce w jednej z lokalnych gazet, koordynować program wspierający inicjatywy sportowe w regionie oraz prowadzić komunikację Święta Warki i działania media relations. Ponadto agencja zorganizowała już konkurs dla kibiców piłkarskich w Warce, zachęcający ich do grupowania się podczas meczów reprezentacji Polski i dopingowania naszej drużyny.

Za realizację wszystkich działań z ramienia On Board PR odpowiada Aleksandra Lau, PR consultant i project leader w dziale retail & entertainment.

Dołącz do dyskusji: On Board PR będzie promować Warkę w Warce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl