Olga Jakubiak na czele działu social media w K2 Create
Do agencji K2 Create dołączyła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko head of social media.
Do jej obowiązków należy tworzenie zespołu, rozwijanie kompetencji social mediowych w agencji oraz zdobywanie nowych klientów.
- Moim celem jest przede wszystkim zbudowanie zespołu specjalistów, którzy będą mogli całościowo odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w różnych obszarach mediów społecznościowych, takich jak SM copywriting, Influencer Marketing czy analityka - mówi o swojej roli Olga Jakubiak, nowa head of Social w K2 Create.
Przed dołączeniem do K2 Create pracowała w Plej. Pierwsze doświadczenia zdobywała w VMLY&R, gdzie odpowiadała za opiekę contentową nad klientami. Swoją wiedzę poszerzyła o media digitalowe w Wavemaker. Jej zadaniem było tworzenie strategii komunikacji marek w social media, analityka i audytowanie dotychczasowych działań marek.
Od 2017 roku była content managerem w WebTalk, później rozwijała kompetencje strategiczne w agencji Gong.
Pracowała między innymi dla takich klientów jak: Lidl, mBank, Virgin Mobile, Ferrero, LG Polska, Nestle, Bourjois, Huawei i Kupiec.
Z branżą marketingową związana jest od 7 lat.
Dołącz do dyskusji: Olga Jakubiak na czele działu social media w K2 Create