H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego
Agencja H2O Creative wygrała przetarg firmy Komagra i zajmuje się kampanią Oleju Polskiego. Odpowiada za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego we współpracy z domem produkcyjnym, a także przygotowanie dedykowanego kampanii KV. Współpraca ma charakter projektowy.
Spot w wersji 15” i 30” stanowi nowe otwarcie komunikacyjne dla marki Oleju Polskiego. Zespół agencji opracował koncept kreatywny jak i odpowiadał za cały proces nadzoru produkcyjnego – od nagrania, po montaż i przygotowanie materiału do emisji.
Jako uzupełnienie kampanii przygotowany został również nowy key visual stanowiący bazę dla wszystkich pozostałych materiałów brandowych on- i offline.
Celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia oleju oraz wysokiej jakości kryjącej się w każdej butelce. Kolejnym elementem mającym wzmocnić polskość produktu jest ścieżka dźwiękowa, bazująca na odpowiednio zmodyfikowanym znanym klasyku zespołu Czerwone Gitary – „Jestem z miasta”
Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Key Story. Kampania potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego