Tylko 26 tys. widzów „Między słowami” Hanny Lis w Polsat Cafe
Nowy program Hanny Lis „Między słowami” ogląda średnio 26 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród stacji lifestylowych.
Polsat Cafe „Między słowami” pokazuje w niedziele o godz. 15.30, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia programu do 25 marca br. wyniosła 26 tys. osób, co przełożyło się na 0,22 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek, który zgromadził 38 tys. widzów.
Polsat Cafe w czasie nadawania audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Liderem jest stacja HGTV, która w tym paśmie ma 0,56 proc. udziału, a drugie miejsce należy do TVN Style - 0,46 proc.
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat Cafe przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami.
„Między słowami” to talk-show, którego gospodynią została Hanna Lis. Znana dziennikarka pod koniec stycznia br. rozpoczęła współpracę z Telewizją Polsat.
Formuła programu jest podobna do emitowanego już w tej stacji od kilku sezonów talk-show Krzysztofa Ibisza „Demakijaż”. Różnica jednak polega na tym, że Ibisz przeprowadza wywiady ze znanymi kobietami, a Lis będzie rozmawiała zarówno z kobietami, jak i mężczyznami.
Półgodzinna audycja emitowana jest tuż po prowadzonym przez Krzysztofa Ibisza programie „Demakijaż”, który zaczyna się o 15.00, a jego premiera również odbyła się 11 marca.
Udział Polsatu Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 0,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 26 tys. widzów „Między słowami” Hanny Lis w Polsat Cafe