Show „36,6” ogląda 708 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 708 tys. widzów, o 85 tys. osób mniej niż druga edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 8 września 2018 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 708 tys. widzów, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 761 tys. osób.
Dla porównania, drugi sezon „36,6” pokazywany jesienią ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 793 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,03 proc. udziału w 4+, 9,88 proc. w 16-49 oraz 9,09 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 85 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas „Chłopaków do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 11,99 proc. udziału. Drugi jest TVP1 („Jaka to melodia?” i „Drogi wolności”; 7,78 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Postaw na milion”; 7,20 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Show „36,6” ogląda 708 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Ostatnio te artykuły to pisze chyba jakaś zatrudniona po znajomości stażystka, bo błąd błędy pogania