Ogilvy&Mather London wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Halls w Europie
Firma Mondelez International rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki cukierków Halls w Europie, wybierając do współpracy agencję Ogilvy&Mather z Londynu.
Przetarg na paneuropejską obsługę reklamową Halls rozpoczął się kilka tygodni temu.
Dotychczas kampanie reklamowe Halls realizowała od strony kreacji i strategii agencja Wieden+Kennedy, która pracowała dla niej w tym zakresie na poziomie globalnym, od 2013 roku. Wtedy przejęła jej obsługę od agencji J Walter Thompson z Londynu.
W obecnie rozstrzygniętym przetargu dotyczącym obsługi w Europie, Wieden+Kennedy nie uczestniczyła.
Agencja Ogilvy&Mather zajmie się strategią i kreacją dla marki Halls. Pierwsze kampanie jej autorstwa ujrzą światło dzienne pod koniec br.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy&Mather London wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Halls w Europie