SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa TVP Warszawa

"TVP Warszawa widocznie najlepsza" to hasło reklamowe kampanii reklamowej TVP Warszawa, która rusza 1 kwietnia. Twarzami miesięcznej akcji będą prezenterzy stacji i prowadzący audycje emitowane na jej antenie.

Kampania będzie promować programy: "Telewizyjny Kurier Warszawski", "Kurier Mazowiecki", "Raport na gorąco", "Quadrans Qltury" i "Alchemia zdrowia i urody". Ma na celu powiększenie ich widowni i odświeżenie wizerunku TVP Warszawa.

Reklamy pojawią się w "Życiu Warszawy", w Metrze Warszawskim (m.in. spoty w Infoscreenach, informacje w Metro ramkach i na nośnikach City Info), a także w środkach transportu miejskiego. Mieszkańcy Warszawy będą mogli zobaczyć reklamy także na billboardach i taksówkach.

raport

Dodatkowo planowane są niestandardowe działania m.in. spektakle teatralne, a także seanse filmowe w stołecznych kinach odbywające się pod hasłem kampanii. Akcji towarzyszyć będzie emisja spotów autopromocyjnych na antenie TVP Warszawa.

kurier

Kreacja kampanii, która potrwa do 30 kwietnia, została przygotowana przez dział marketingu TVP przy współpracy ze Sławomirem Karaskiem (Studio Szo). Media również zaplanowano we własnym zakresie.

kurier

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa TVP Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl