Katarzyna Hubiszta z awansem w dentsu Polska
Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę programmatic managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko biddable product directora.
To nowa rola w strukturze w dentsu Polska, w ramach której Hubiszta będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe w strukturze. Awans Katarzyny Hubiszty ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.
W nowej roli Katarzyna Hubiszta będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera w dentsu Polska. Będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów. Powołane zostaną także nowe stanowiska eksperckie.
Hubiszta ma wieloletnie doświadczenie pracy w zespole programmatic, w tym managerskie. Z branżą marketingową związana jest od 2016, kiedy to rozpoczęła współpracę z dentsu Polska, początkowo jako stażystka, by kolejno zająć się kampaniami Google Ads, a następnie programmatic. W latach 2019-2020 związana była z grupą Freundschaft, gdzie również odpowiadała za realizacją działań programmatic. W 2021 roku powróciła do dentsu Polska i objęła rolę programmatic managera.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Hubiszta z awansem w dentsu Polska