SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy szef marketingu w Fordzie

Elena Ford została wybrana na stanowisko nowego dyrektora ds.globalnego marketingu, sprzedaży i zarządzania usługami w firmieFord.

Nowa szefowa marketingu jest praprawnuczką założyciela firmyHenry'ego Forda.

Jej wybór powiązany jest z ogłoszonymi przez Forda zmianami wglobalnej strategii marketingowej. Producent zapowiedział ostatniostworzenie "spójniejszego i bardziej pociągającego związku zklientami z całego świata, przy jednocześnie lepszym wykorzystaniuglobalnych aktywów i potencjału firmy".

Elena Ford, która obecnie jest wiceprezesem świadczącej usługifinansowe firmy Ford Motor Credit Company, będzie bezpośredniopodlegać Jimowi Farley'owi, wiceprezesowi ds. marketingu ikomunikacji w Fordzie., a swoją nową funkcję zacznie ona pełnić od1 lutego.

Z kolei pierwszym produktem, za którego wprowadzenie na rynekbędzie odpowiedzialna, będzie nowy model Forda Focusa, który w 2010roku trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie i Azji.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Fordzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl