Nowy szef marketingu w Fordzie
Elena Ford została wybrana na stanowisko nowego dyrektora ds.globalnego marketingu, sprzedaży i zarządzania usługami w firmieFord.
Nowa szefowa marketingu jest praprawnuczką założyciela firmyHenry'ego Forda.
Jej wybór powiązany jest z ogłoszonymi przez Forda zmianami wglobalnej strategii marketingowej. Producent zapowiedział ostatniostworzenie "spójniejszego i bardziej pociągającego związku zklientami z całego świata, przy jednocześnie lepszym wykorzystaniuglobalnych aktywów i potencjału firmy".
Elena Ford, która obecnie jest wiceprezesem świadczącej usługifinansowe firmy Ford Motor Credit Company, będzie bezpośredniopodlegać Jimowi Farley'owi, wiceprezesowi ds. marketingu ikomunikacji w Fordzie., a swoją nową funkcję zacznie ona pełnić od1 lutego.
Z kolei pierwszym produktem, za którego wprowadzenie na rynekbędzie odpowiedzialna, będzie nowy model Forda Focusa, który w 2010roku trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie i Azji.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Fordzie