Nowy serwis NBCU i News Corp. ma rywalizować z YouTube
Hulu - tak będzie nazywał się tworzony wspólnie przez NBC Universal i News Corp. internetowy serwis wideo, mający rywalizować z YouTube.
"Szukaliśmy nazwy, która jest krótka i łatwa do wymówienia" - tłumaczy Christina Lee, rzeczniczka Hulu. "Chcieliśmy też aby nazwa była zabawna". Poszukiwania były dość długie, jako że jeszcze w marcu ogłoszono rozpoczęcie prac nad serwisem.
Jak informuje serwis iMedia Connection, Hulu ma wystartować w październiku - o miesiąc później niż pierwotnie zakładano. Na początku serwis będzie testowany przez ograniczoną liczbę użytkowników. Chętni muszą podać swój adres e-mail na stronie hulu.com.
W ostatnich tygodniach przedsięwzięcie joint venture NBCU i News Corp. zyskało nowego inwestora - międzynarodową firmę inwestycyjną Providence Equity Partners Inc. Providence zdecydował się zainwestować 100 milionów dolarów w zamian za 10 procent udziałów w spółce joint venture.
źródło: iMedia Connection
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis NBCU i News Corp. ma rywalizować z YouTube