Nowi specjaliści w biurze reklamy Inforu
Od sierpnia do zespołu biura reklamy w Grupie Wydawniczej Infordołączają trzej nowi specjaliści do spraw reklamy.
Są to: Michał Petryka, wcześniej związany z Eniro Polska(wydawcą "Panoramy Firm"), Piotr Zarychta, poprzednio specjalistado spraw reklamy w "Pulsie Biznesu" oraz Waldemar Poturniak,wcześniej w tygodniku "Przegląd".
Nowi pracownicy przejmą obowiązki osób, które opuściły właśniebiuro reklamy Grupy Wydawniczej Infor. Ostatnio odeszło z niegobowiem aż sześciu specjalistów ds. reklamy. Z biurem rozstali się:Agata Dubel-Wiśniewska, Monika Maciak, Marta Olczak, IzabelaOrłowska, Paulina Sajda oraz Marta Peryt.
To już kolejne odejścia z biura reklamy Inforu. W czerwcuopuścili je: Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Wydawnictwa GazetaPrawna oraz Michał Sądowicz, dyrektor biura reklamy GP, zaś wpołowie lipca odszedł także Michał Łubisz, zastępca dyrektora biurareklamy GP. Z kolei w październiku z firmą ma się rozstaćAleksandra Żurada, obecnie zastępca dyrektora marketingu ds.promocji i komunikacji marketingowej "Gazety Prawnej".
Obecnie w biurze reklamy Inforu pracuje około 40 osób.
Dołącz do dyskusji: Nowi specjaliści w biurze reklamy Inforu