Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska, która objęła stanowisko head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager. Obie związane były dotąd z Wydawnictwem Kobiece.
Armańska w Wydawnictwie Kobiece była ostatnio kierowniczką ds. strategii i rozwoju, a wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.
Agnieszka Asenkowicz w Wydawnictwie Kobiece pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.
To kolejne wzmocnienia zespołu odkąd Wydawnictwem Harde kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję redaktorki naczelnej i dyrektorki zarządzającej.
Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży, książek z gatunku true crime. Jest częścią Grupy ZPR Media, do której należą również m.in. „Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”, Radio ESKA, ESKA2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.
Dołącz do dyskusji: Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Wzmocnienia, powiadacie?