Nowa reklama Carlsberga na Euro 2008
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą reklamętelewizyjną dla marki Carlsberg.
Spot został przygotowany w związku ze zbliżającymi sięMistrzostwami Europy w piłce nożnej, jakie w czerwcu zostanąrozegrane na stadionach w Austrii i Szwajcarii - informuje serwisBrand Republic.
W reklamie widzimy jak piłkarz lokalnej drużyny z logoCarlsberga na koszulce strzela bramkę z rzutu karnego, a następniewraz z innymi zawodnikami cieszy się z niej w niespotykany naprawdziwych meczach sposób: wszyscy wykonują akrobatyczne popisy,aby na końcu poprzez wdrapywanie się po swoich barkach stworzyćwysoką wieżę.
Spot kończy się hasłem: "Carlsberg don't do goal celebrations,but if they did, they'd probably be the finest goal celebrations inthe world" ("Carlsberg nie produkuje celebracji goli, ale gdyby torobił, prawdopodobnie byłyby to najlepsze celebracje goli naświecie").
Agencja Saatchi & Saatchi stworzyła dla Carlsberga słynnyslogan "Probably the best lager in the world" ("Prawdopodobnienajlepsze piwo na świecie"), który po raz pierwszy pojawił się wreklamach marki jeszcze w 1973 roku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Carlsberga na Euro 2008