iProspect globalną agencją mediową Carlsberga
Grupa Carlsberg wybrała agencję iProspect z grupy dentsu na swoją agencją mediową, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych firmy na wszystkich rynkach, w tym w Polsce.
Jak informuje Carlsberg, agencja iProspect wyróżniła się strategicznym podejściem, kreatywnym myśleniem, innowacyjnym i opartym na danych podejściem do planowania mediów oraz imponującymi osiągnięciami. iProspect przejmie pełną odpowiedzialność za działania mediowe związane z planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Carlsberg.
- Cieszymy się, że wybraliśmy iProspect na naszego globalnego partnera mediowego - mówi Søren Brinck, chief commercial Officer w oCarlsberg Group. Kompleksowe, kreatywne i innowacyjne podejście agencji, w połączeniu z szeregiem najnowocześniejszych narzędzi i strategii, przekonało nas, że są idealnym wyborem, aby wprowadzić nasz marketing i nasze marki na wyższy poziom – dodaje Brinck.
Na shortliście przetargu na globalną obsługę mediową firmy Carlsberg znalazły się: Wavemaker Global, iProspect i Zenith. W Polsce o obsługę mediową marketera walczyła agencja Spark Foundry (Publicis Group).
Dotychczas obsługą mediową Carlsberga zajmowała się agencja Initiative (IPG Mediabrands), która nie wzięła udziału w aktualnym przetargu.
Initiative pracował dla Carlsberga od 2017 roku (w 2018 roku została agencją globalną w miejsce OMD). Przetarg mediowy nastąpił po tym, jak Carlsberg rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową - w 2022 roku do współpracy wybrano agencję Fold7, kończąc współpracę z Grey Europe.
Dołącz do dyskusji: iProspect globalną agencją mediową Carlsberga