Nordea promuje kredyty mieszkaniowe
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową kredytówmieszkaniowych Nordea Habitat. Kampania wspiera promocjęsprzedażową - 0% marży w pierwszym roku dla kredytu złotówkowego.Promocja potrwa do końca 2007 roku.
Kreacja jesiennej kampanii kredytu hipotecznego opiera się nakontynuacji wykorzystania wizerunku ambasadora marki Nordea -Toniego Hyyryläinena.
Głównym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne opartena prostym przekazie podkreślającym wizerunek banku Nordea, jakobanku nowoczesnego i dynamicznego. Spot można zobaczyć w kanałachtematycznych skierowanych do wielkomiejskiej widowni, między innymiw TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.
Kampania obecna jest również w Internecie oraz w prasieogólnopolskiej. Wspierana jest działaniami BTL w oddziałach.Dodatkowo przygotowano ulotki, plakaty i POS.
Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska.Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował domprodukcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała warszawskaMPG.
Dołącz do dyskusji: Nordea promuje kredyty mieszkaniowe