„Niech nas dobra sieć łączy” w świątecznej kampanii T-Mobile
Ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile, w której operator przekonuje, że dobra rozmowa to najlepszy prezent.
W spocie widzimy młodego mężczyznę, który przyjeżdża do rodziny na święta, ale zanim zasiądzie przy świątecznym stole, jest już przepytywany przez krewnych o swoje plany zawodowe i prywatne. Nagle tę niezręczną sytuację przerywa babcia, która pyta wnuka po prostu o to, czy jest szczęśliwy. Chłopak z ulgą i uśmiechem przytakuje głową. Bo najlepszym prezentem, jaki możemy dać bliskim – nie tylko na święta, jest dobra rozmowa, będąca dowodem prawdziwej troski.
W świątecznym spocie T-Mobile przekonuje, że najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa.
To pierwsza międzynarodowa kampania pod nowym hasłem Deutsche Telekom: "Connecting your world". Symbolizuje ona to, co powinno być dla każdego z nas najważniejsze – nie tylko w czasie świąt – czyli prawdziwe więzi międzyludzkie, które łączą.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratislava na rynek europejski i będzie wykorzystywany w wielu krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom.
W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie oraz social mediach. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Niech nas dobra sieć łączy” w świątecznej kampanii T-Mobile