SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nextbike Polska sam będzie sprzedawać reklamy na rowerach miejskich

Nextbike Polska startuje z nowym własnym biurem sprzedaży reklamy. Obsłuży 27 tys. nośników reklamowych, umieszczonych na 13,5 tys. rowerów. Wcześniej zajmowała się tym firma Synergic.

Nowy dział sprzedaży reklamy na rowerach miejskich Nextbike zaczyna swoje działania jeszcze w tym roku, oddając do dyspozycji ponad 13,5 tys. rowerów, czyli około 27 tys. nośników reklamowych dostępnych przez blisko 9 miesięcy sezonu rowerowego w 2021 roku.

- Przyszły rok to dla nas duży fokus na znacznym rozbudowaniu tej kluczowej kompetencji wewnątrz organizacji, co pozwoli nam na jeszcze ciekawsze propozycje kampanii 360 – nie tylko ograniczających się do samego nośnika. Bierzemy to na siebie, wprowadzając nową lepszą jakość materiałów, a także rozszerzając portfolio propozycji produktów dla partnerów biznesowych. Nasz nośnik to już nie alternatywa - ale po 8 latach standard w wielu kampaniach na rynku OOH i reklamy mobilnej - mówi Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska.

Nextbike Polska kończy współpracę z Synergic

Z końcem grudnia wygasa umowa w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych na rowerach miejskich z floty Nextbike’a ze spółką Synergic.

Nextbike Polska poinformował w październiku, że przekazał spółce Synergic oświadczenie, iż nie zamierza kontynuować współpracy w przyszłym roku. Nie uzasadnił tej decyzji.

W połowie września Nextbike Polska podpisał aneks do umowy z Synergic, na mocy którego druga spółka straciła wyłączność w zakresie sprzedaży oferty reklamowej na rowerach miejskich Nextbike’a.

W drugim kwartale br. przychody Nextbike Polska zmalały rok do roku o 44 proc. do 15,17 mln zł, a jego strata netto pogłębiła się z 2,54 do 6,35 mln zł. Wyniki spółki pogorszyły się m.in. wskutek zakazu korzystania z rowerów miejskich obowiązującego od 1 kwietnia do 5 maja.

Na koniec czerwca Nextbike miał 20,6 tys. rowerów, o 3,3 tys. mniej niż rok wcześniej. W zeszłym kwartale 79 proc. jego wpływów pochodziło z umów z miastami, a 21 proc. ze źródeł prywatnych (głównie opłat od wypożyczających i reklam na rowerach), natomiast rok wcześniej było to odpowiednio 81 i 19 proc. Na początku czerwca br. firma zaczęła przyspieszone postępowanie układowe.

Dołącz do dyskusji: Nextbike Polska sam będzie sprzedawać reklamy na rowerach miejskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl