'Newsweek Polska' z dodatkiem 'Kobieta'
Axel Springer Polska wprowadził nowy dodatek do tygodnika "NewsweekPolska". Dziś razem z tym pismem ukazał się pierwszy numer magazynu"Kobieta", który ma być raz w miesiącu dodawany bezpłatnie do"Newsweeka".
Jak zapowiada wydawca, 'Kobieta' "weźmie pod lupę tematy, którenie są podejmowane w obecnej na rynku prasie kobiecej. Zaprezentujewyraziste i często kontrowersyjne poglądy, dające kobietom impulsdo dyskusji."
- Nasza propozycja będzie dla kobiet ostrogą do myślenia,obiektywem, który wyostrzy obraz rzeczywistości i pokaże, że to, coniepoprawne politycznie, bywa prawdziwe i inspirujące. To magazyn,który nie kontestuje świata, ale też bezmyślnie mu nie ulega - mówiAnna Moczulska, zastępca redaktora naczelnego "Newsweek Polska",odpowiedzialna za pierwszą fazę tworzenia nowego pisma. W każdymjego wydaniu znajdzie się też m.in. sesja zdjęciowa (w pierwszymnumerze jej bohaterką jest Nelly Rokita).
"Kobieta" będzie dołączana do całego nakładu tygodnika w każdyostatni poniedziałek miesiąca. Cena "Newsweeka" z magazynem nieulegnie zmianie - będzie wynosić 5 zł jak co tydzień.
Wraz z wprowadzeniem dodatku wydawca uruchomił serwisinternetowy www.newsweek.pl/kobieta, którybędzie jego uzupełnieniem oraz platformą wymiany myśli dlakobiet.
Redaktor prowadzącą magazyn jest Magdalena Jankowska, ostatniozwiązana z "Twoim Stylem" i miesięcznikiem "Elle". Makietęstworzyła Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna"Newsweeka".
Wprowadzeniu "Kobiety" na rynek towarzyszy kampania reklamowa wprasie (tytuły Axel Springer Polska), radiu (RMF FM, RMF Maxxx,Radio Zet, Radio Złote Przeboje, Eska) i internecie (WirtualnaPolska, o2.pl i serwisy wydawcy). Kreację przygotowała agencja BBDOWarszawa, a media zaplanował MediaCom.
Średnia sprzedaż ogółem "Newsweeka" w ubiegłym roku wyniosła 121313 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Newsweek Polska' z dodatkiem 'Kobieta'