Netflix zatrudnia dwójkę dyrektorów ze Snapa
Do zespołu Netfliksa dołączają Jeremi Gorman i Peter Naylor, wcześniej związani z aplikacją Snapchat. Będą odpowiadali za rozwój oferty abonamentowej serwisu z reklamami.
Jeremi Gorman będzie odpowiedzialna za obszar reklamowy Netfliksa w roli president of worldwide advertising, a Peter Naylor będzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. Wymieniona dwójka zacznie pracę w Netfliksie w przyszłym miesiącu.
Netflix zatrudnia menadżerów, by ci rozpocząć nawiązywanie kontaktów z reklamodawcami w celu uruchomienia wersji platformy z reklamami.
Jeremi Gorman, od 2018 roku była szefową biznesu Snapa od 2018 roku, pracowała jteż ako senior ad sales executive w Amazon, a wcześniej w Yahoo.
Z kolei Peter Naylor ze Snapem był związany dwa lata, do firmy przeszedł z Hulu, gdzie kierował działem sprzedaży. Doświadczenie w branży mediów zdobywał też w NBCUniversal jako senior digital ad sales executive.
Netflix wprowadzi reklamy
Plan abonamentowy Netfliksa z reklamami ma pojawić się na początku 2023 roku w USA. Możliwe, że nowy pakiet nie będzie oferował klientom pełnych możliwości Netfliksa. Najprawdopodobniej subskrybenci z takim planem nie będą mogli pobierać filmów i seriali na swoje urządzenia. media spekulują też, że spoty nie będą pojawiać się przy wszystkich produkcjach. Może ich zabraknąć m.in. przy premierach oryginałów Netfliksa albo filmach i serialach dla dzieci.
Partnerem technologicznym Netfliksa we wprowadzaniu abonamentu z reklamami będzie Microsoft.
Według analityków w samej tylko Europie Zachodniej Netflix do 2027 r. wygeneruje z reklam roczne przychody w wysokości 1,9 mld dol. Z prognozy Ampere Analysis wynika, że to więcej niż w Stanach Zjednoczonych i prawie tyle samo co w całej Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: Netflix zatrudnia dwójkę dyrektorów ze Snapa