Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji „Awatar: Legenda Aanga”
Platforma Netflix ogłosiła produkcję nowego aktorskiego serialu opartego na animacji „Awatar: Legenda Aanga” z portfolio Nickelodeon. Za projekt odpowiadają Michael DiMartino i Bryan Konietzko - twórcy oryginalnego „Awatara”.
Serial „Awatar: Legenda Aanga” miał trzy sezony i pierwotnie - od 2005 do 2008 roku był nadawany na kanale Nickelodeon. Na swoim koncie ma nagrody Annie, Genesis i Emmy oraz Nagrodę Peabody’ego, a także liczne nominacje do tych wyróżnień. „Awatar: Legenda Aaanga” opowiada o przygodach tytułowego Aanga i jego przyjaciół, którzy muszą pokonać Władcę Ognia o imieniu Ozai, by uratować świat i zakończyć straszliwą wojnę z Narodem Ognia.
Nowy serial z udziałem prawdziwych aktorów powstanie we współpracy z kanałem Nickelodeon. Jego produkcja ruszy w roku 2019 i będzie on dostępny na wyłączność w Netflixie.
- Nie możemy się już doczekać pracy nad nową wersją „Awatara”. Będziemy mogli pokazać świat Aanga w efektownej wersji, która zawsze nam się marzyła, oraz dobrać właściwą obsadę składającą się z aktorów o różnych kolorach skóry. To wyjątkowa okazja, by skorzystać z ciężkiej pracy, którą wszyscy włożyli w przygotowanie pierwotnego serialu. Będziemy mogli też mocniej nakreślić postacie, fabułę, akcję i cały przedstawiony świat. Netflix pozwala nam realizować naszą wizję nowej wersji znanej widzom historii, za co jesteśmy szalenie wdzięczni - komentują Bryan Konietzko i Michael DiMartino, showrunnerzy i producenci wykonawczy projektu. - Zobowiązujemy się zachować wierność wizji Bryana i Mike’a oraz cieszymy się, że możemy pomóc im w stworzeniu aktorskiego serialu, który wprowadzi użytkowników serwisu Netflix z całego świata w epicki świat pełen magii żywiołów - dodaje Melissa Cobb, wiceprezes ds. treści dla dzieci i rodzin.
Chris Viscardi, pierwszy wiceprezes Nickelodeon ds. produkcji i rozwoju animacji, informuje, że „Awatar: Legenda Aanga” cieszy się niesłabnącą popularnością i zyskuje nowych fanów na całym świecie. - Zawdzięcza to postaciom, które są bardzo ludzkie i łatwo się z nimi utożsamiać, oraz rozbudowanemu światu pełnemu epickich historii i przygód. Współpraca z serwisem Netflix to część szerszej strategii kanału Nickelodeon i grupy mediowej Viacom - chcemy skorzystać z naszej gigantycznej biblioteki cieszących się globalną popularnością treści, aby tworzyć ich nowe interpretacje. Nie możemy się doczekać, aż widzowie zobaczą aktorską wersję „Awatara” przygotowaną przez Netflix - mówi.
W drugim kwartale br. Netflix zanotował 3,9 mld dolarów przychodów i 384 mln dolarów zysku netto. Platforma zyskała 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. Ogółem z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.
Dołącz do dyskusji: Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji „Awatar: Legenda Aanga”