Nescafe 3in1 „Zamieszaj i ogarniaj”
Ruszyła kampania reklamowa repozycjonująca markę produktu kawowego Nescafe 3in1. Za przygotowanie akcji odpowiadają GoldenSubmarine, Wavemaker i ArtCore.
W ramach nowej kampanii „Zamieszaj i ogarniaj” przygotowano dwa spoty reklamowe, które trafiły do emisji w digitalu. Każdy z nich prezentuje, jak przy Nescafe 3in1, młodzi bohaterowie radzą sobie z wyzwaniami dorosłego życia. W znalezieniu niekonwencjonalnych rozwiązań pomaga im Nescafe 3in1 dostępna w nowej recepturze.
- Kategoria miksów typu 3w1 i 2w1 znów jest w trendzie wzrostowym, a Nescafe jest jej niekwestionowanym liderem. Liczymy, że produkt w nowej odsłonie z nową komunikacją przyciągnie konsumentów wchodzących do świata kawy, a pozostałym przypomni o produkcie i zachęci do spróbowania nowej receptury - komentuje Michał Żuk, product manager w Nescafe.
Za kreację spotów odpowiada GoldenSubmarine, za planowanie i zakup mediów Wavemaker. Produkcją materiałów zajęło się studio ArtCore.
Dołącz do dyskusji: Nescafe 3in1 „Zamieszaj i ogarniaj”