“National Geographic Polska” na 100. rocznicę zatonięcia Titanica
Kwietniowe wydanie „National Geographic Polska” (G+J Polska), które ukazało się 2 kwietnia br., upamiętnia setną rocznicę katastrofy Titanica okładką i specjalnym artykułem. W numerze znalazł się też esej Jamesa Camerona. Wydanie wspiera kampania reklamowa.
W specjalnym artykule autorstwa Hamptona Sidesa zaprezentowany został niemal kompletny portret jednego z najsłynniejszych wraków świata. Uzupełnieniem tekstu jest esej reżysera filmu “Titanic” Jamesa Camerona, w którym opowiada on o przeżyciach związanych z penetracją wraku przez pilotowany przez niego pojazd podwodny.
Kwietniowy numer ukazał się w cenie 12,99 zł. Towarzyszy mu wsparcie promocyjne, które obejmuje telewizję (National Geographic Channel), radio (Radio PiN, Radio Zet), prasę („Top Gear”, „Newsweek”, „Polityka”, „Gala”) oraz internet (Wp.pl). Za kreację i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu wydawcy.
Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” na 100. rocznicę zatonięcia Titanica